Ridning:)

Ridningen igår: Red först mammas häst Dino på banan. Lite ovant i början men mamma hjälpte mig och i slutet känndes det riktigt bra :)
Sen tog jag ut Totte och red han på banan också. Han var rätt pigg och jag var stark som = Totte stark tillbaks. Jag hade inte de tålamodet som behövdes just då och vi började vi bråka typ. Men men i slutet gick han i alla fall bättre och vi blev kompisar igen.



Ridningen idag: Idag så hoppade Totte och jag för första gången på typ 5-6 månader. Både Totte och jag tyckte det var roligt, blev så hoppsugen när jag såg att banan hade torkat till.
 Vi hoppade bara lite små skutt med en bom framför. Hoppasset slutade med ett bra hopp på en oxer som låg på 80cm. Snacka om att han blev pigg efterråt när jag skulle trava av honom. Duktig Plutt :)



Imorgon blir det att åka till ett annat ridhus och träna för cristina där.Berättar mer om det imorgon.

 
bild från förra sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta totte

2011-05-07 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0