Skolan !!

Idag var det skola.. :)

Vi slutar i vanliga fall halv 2 men så hade vi först elevensval och sen idrott och sen var våran bildlektion inställd så vi ringde till våran spanska lärare och frågade om vi kunde ha våran lektion tidigare och det fick vi så vi gjorde hela kapitel 7 så vi slutade vid kl 12.00 :D wiiee :D<3

Så jag ska till stallet klockan 14.00 och sen ska jag träna för christina vid kl 14.15 :D

Har längtat efter att få tränat nu men nu äntligen :D<3 kommer skriva sen hur det gick :)<3

Undrar en sak om ni bloggläsare skulle vilja veta historien om mig och Lambada? om ni vill det kan ni ju slänga dit en kommentar jag vill ha 20 kommentarer för att lägga upp den för det kommer bli ganska långt :)
Säg till era vänner att kommentera så får ni historien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0