Ridpass

Pogram ridningen igår: Han hade damp redan när vi kom in till ridhuset., Dummade sig och stegrade sig. Hann inte rida fram så mycket som jag behöver. Sen rider jag pogramet , had var ju inte helt eftergiven så aa, sen hade han lite damp när jag skulle fatta gallopp. Sparka lite. Aja red pogramet en gång till , lite bättre i alla fall. Var helt missnöjd då.Sen skulle jag rida hem men han fick damp och börja stegra och höll på. Fick gå hem. kallt !
Mamma filmade båda gångerna så när jag kom hem sen kollade jag på filmerna. Det såg faktist inte så dåligt ut. Det var många saker som var bra te.x. skänkelvikningarna, halterna i slutet, ryggningarna. Faktist inte så missnöjd det gick ju helt okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0