Om mig !

Hej!! 

Tänkte berätta litte om mig nu. Jag är en 12 årig (snart 13år, 20 Januari) tjej som heter Johanna Birgersson och jag har en egen ponny som heter Athlone Boy "Totte", han är en Irlänsk korsnings ponny född 2001. Totte och jag började tävla dressyr år 2010 och det gick väldigt bra vinst i Lc:1 och vinst i Lb:1 ! Detta året ska vi fortsätta som vi gör men tävla mer regionalt o svårare pogram :) 
På frididen spelar jag Innebandy eller är med min pojkvän Casper:)  eller hanna :P<3

Här på bloggen kommer ni att få läsa om hur det går för mig och Hanna både på träning och tävling ;)

Kommentera massor och ställ gärna frågor tills frågestunden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0